28 entry daha
  • birebir aynı sorunu bende yaşamışdım. kesinlikle karşınızda herhangi bir muhattap bulamıyorsunuz. ancak daha önceki siparişlerinize girerek oradan bu konu ile alakalı bir şikayet oluşturabilirsiniz, ben öyle yapmıştım. sonuç olarak 2 hafta sonra para iademi almıştım. ama bu umursamazlık ve karşınızda bir muhattap bulamama durumlarından dolayı bir daha asla ama asla yemeksepeti kullanmamaya ve kullandırmamaya yemin ettim. sizde kullanmayın kullandırmayın. yoksa yarın öbür gün bir sorun yaşadığınızda karşınızda herhangi bir muhattap bulamazsınız. migros yemek veya trendyol yemekten devam. geçmiş olsun.
  • yemeksepeti, müşteri temsilcisini kaldırıp yerine chatbot koyduğu gün uygulamayı silerek tüm rezaletlerden kurtuldum.

    neredeyse 10 yıl boyunca sıfır sorunla çalışan bir firma, bir anda şopar çingeneler gibi her gün ayrı rezalete karışıyorsa ticari intihar planlıyordur. neden düşmek üzere olan uçağa biner ki bir insan? bu rezaletlerden birisi elbet bir gün sizi de bulacak...
  • yardım merkezi- ödeme- online ödeme aşamasında sorun yaşadım. hatalı online ödeme işlem bildirimi

    buraya tıklayıp talep oluşturursanız paranızı iade ediyorlar.
  • bankaya harcama itirazı yapılarak para geri alınabilir
2 entry daha
hesabın var mı? giriş yap