• rezalet başlığı açmadan önce 9 kez düşünürüm ancak az önce yaşadığım olayın bu kategoriyi hakettiğini düşünüyorum.
    verdiğim sipariş yemek sepeti uygulaması içerisindeki bir hata sebebiyle otomatik olarak iptal oldu. bankayı kontrol ettiğimde ücretin kredi kartımdan tahsil edildiğini gördüm. restoranı aradığımda ise kendilerine siparişin hiç düşmediğini söylediler. sorun şimdi başlıyor ; yemek sepeti müşteri hizmetlerine asla ulaşılamıyor. restoranlar için ayrı bir destek hattı olmasına karşın vatandaşın ulaşabileceği bir hat kalmamış. ( eskiden bu destek hattı vardı) müşteri desteği sadece uygulama üzerinden sınırlandırılmış bir şekilde veriliyor. yani eğer verdiğiniz bir sipariş var ise uygulama üzerinden o siparişi seçerek, ancak o ilgili konu için destek alabiliyorsunuz. verdiğim sipariş listede de gözükmediği için müşteri hizmetlerine uygulama üzerinden de ulaşamıyorum. elimdeki tek belge, bankadan tahsil edilen 860 liramın dökümü. beni çaresiz bıraktığın ve sorun anında müşteri desteğine ulaşamadığımı hissettirdiğin için senden bir daha asla ama asla hizmet almayacağım yemeksepeti... 860 liraya bana güzel bir ders verdin. teşekkür ederim!

    edit: saatler geçmesine rağmen halen yemeksepeti yöneticileri ne x'ten ne de farklı bir yerden bana ulaşmış değil. seni ömrümün sonuna kadar sildim yemeksepeti!

    1 gün sonra gelen edit: halen yaptığım paylaşım sonrası bilgilendirme ya da sosyal medyadan genel bir aydınlatma yapılmadı. saatler geçtikçe tüy dikmeye devam ediyorlar
33 entry daha
hesabın var mı? giriş yap